vaknavaknavakna världen

Konserten, han, allt, va uuunderbart!


Jason Mraz
, sexigaste tönten någonsin! ^^
Och jag kan ju bara säga det att han är en av dom få som låter exakt likadant, om inte bättre, live som på skivan!
Skrattade så jag fick ont i magen iaf, loveliiee!
Tack Tova min stummpi för allt! <3

Jahaapp.. Så då ligger man kvär här i sängen medans morsan skriker utanför att nu är de dags o hjälpa till där ute..
Asså..
Jag som trodde att slaveri va över?! ^^

Ska slå en pling ti Miniblondinen om en stund o sen blir de la ti o vänta på att segeRobin ska höra av saj!
Sessikväll pojkasnöre! ;)

[ Kan Sofie Andersson vara vänlig och komma till kassan, o BERÄTTA HUR ALLT GICK IGÅR!?!]

Pussohoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0