En snabbis innan sängen

Efter en ordagrant beställning på ett nytt inlägg här utav min Sofie, så antar jag att det skulle sitta på sin plats.
Kan ju då börja med att kvällen spenderades i dubbelsofforna(som vanligt) med pepsin till henne(som vanligt) och vattnet till maj(igen, som vanligt). Och javisst, idag var det min sista del utav det behövande "pepptalket" inför älskades morgondag.. Men det blev visst inte riktigt som vi tänkt oss..
Faen gumman, det gör verkligen så sjukt ont, och jag lovar daj allt jag äger och har, ALDRIG har det varit så svårt att hålla tårar inne.. Inne för en sak som egentligen inte bör ens angå maj.. Men du vet.. Ditt liv.. blir mitt liv.. och allt därimellan..
Mikkis & jao försöker, och gör vårt allra bästa vi bara kan för att finnas där för daj..
Men vad jag vet är att, inte ens vi är till någon större hjälp i denna sekund.. :( <3
Men vi finns här iaf.. Du blir aldrig ensam oavsett.. Jag kan köpa en lastbil med micro bara för daj..
Bara kom ihåg, att han, har inte gjort daj, du har själv skapat, det du velat bli!
Älskar daj mer än allt annat! <3




Så kom vi ju till den där stunden, där Lisa nyss insåg att imorn ska hon på konsert..
Och att juuuust det..
Lisa har INGA KLÄDER till att gå på konsert med!!!!
Löjlig? Absolut, med min fulla rätt!
Men va fasen, ja kommer inte hinna mkt imorn.. Överstressad!
(Kommer från en som inte har en enda punk inskrivet i sin onödigt köpta filofaxliknande sak)
Men lide tidigt måste man gå upp, för att göra saj iordning och åka in till stan för att möta upp E & E töserna för en tidig lunch.. För att sen åka hem, packa alla saker och vänta in tiden i någon timme, för att sen åka tillbaka till stan för att möta upp LoOV tösen för att sen käka middag om man pallar och sen dra ti Killen med gitarren, dvs, konserten..
Sen vette fasen, om man åker hem lr stannar i stan, de får ja la se imorn..
Oavsett, så är min största tanke just nu.. faaasen jag borde sova.. :/

Skrivs la mer senare! natti! Pussohoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0