En dag, ordagrant dvs

DAGEN, ORDAGRANT DVS..


I bilen:

Syrran: .. Men, ska vi dra till Museum då?
Lisa: Jaa! .. Där finns det fisk!
Syrran: Mjo?
Lisa: .. Och getter!
Syrran: Hue?
Lisa: .. Så kan vi stå med våra pipor i munnen, morgonrockar och tofflor och bara nicka sådär förstående och småhuttra..
Syrran: Va?
Lisa: .. Tänk så sofistikerade vi skulle se ut att vara..


Syrran vände och vi hamnade istället på IKEA, så mycket blev det av en "sofistikerad stund"..



I biosallongen:


Lisa:
Men sluta nu, jag gillar det bara inte..
Syrran:
Men någon gång måste du ju klara det?
Fredde:
Vad är det du ska klara?
Lisa:
Bara lägg ner det!
Syrran:
Hon klarar inte av när man smeker henne på knäna!
Fredde:
Ooo, jag får prova!
Lisa:
SLUTAAA!
Kim:
Men låt mig prova då!
Lisa:
Men va fan, sluuuta!
Fredde: Jag bara älskar reklamen..


Jag hatar reklamen.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0