En sån dag där man känner saj JÄFFLIGT nöjd..

Dagen har spenderats, i timvis, nere i "extra-garaget",
tsm med Syrran o Therese (o ti en del Fredde o Uffe)!
Och det är inte mkt som behövs säga egentligen mer än att..
Jaa, ni som känner oss gör det..
Ni som inte gör det?
A shame really!
För ja menar, VEM(?), kan ha så roligt om inte tre sär i ett hus?
Så efter Nordman-dans ti högsta volym, tomtenissar på stegar,
månhälsning, driveinMax och spindelpanik,

så antar jag att det helt enkelt bara va ytterligare
en vanlig "Vi tre" dag med asflabb i timmar! ^^ ÄLSKA! <3




Så efter att precis varit ute o gått min runda i mörkret
med Ipoden dunkandes i öronen
med all underbar, sexig och pulsökande musik i
två hela timmar.. (!!!)
Fine.. En timme o 15 minuter då..
Resten av tiden spenderade jag springandes runt i syrrans trädgård
och lira bollen me Linken, (voffsingen dårå).
Dock, bör de poängteras,
att jag vette fasen om de va ja som rastade hunden..
lr om de va hunden som rastade maj..
I vilket fall som helst så deckade vi både halv uppe på decket
och kort därefter hamnade jag.. ja.. här!




Btw, tänkte bara berätta om min skäggiga upptäckt! :D
Han är alltså lite hårig,
har en underbar röst,
och sjunger maj till sömns var kväll..
Jag kallar han Ray..
Han e inte min..
Men jag har gjort han till min personliga lilla
"Precis-innan-ska-sova-biatch"
Och jag tror han gillar det..
:D

Kolla upp han ni med!
Ray LaMontagne
http://www.youtube.com/watch?v=406Se3xPTqQ




Imorn kommer Dogge hit o tänkte hjälpa maj dryga ut tiden! :D
Danke i massor på den pågen! ^^



Nope, nu blir de ti en guttans dusch o sen nån julfilm ti max!
Possohoj, bumbiskoj!

Kommentarer
Postat av: michelleeee!

meeh, jag kommer juh med, elr kanske iallafall :)<3

älskar daj!

2008-10-15 @ 14:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0