Ladies night - Pungdjur ti huvud

Så då håller man på o springer runt för att småfixa..
3 söta töser kommer hit om ett par timmar
och tänker dela lite käk, tid och vin me en så va fasen..
Kan ju inte bli bättre! :)


Okaj, på tal om ingenting..


Jag läste någonstans för nån dag sedan att,
"Stämmer det att tjejer helt enkelt är smartare än killar?"
Och sen stod de JA o NEJ efter..
Jag blev lite tveksam, men efter en stund
så kom jag överens me maj själv att själklart är det inte så?
Killar är, lr kan, vara lika smarta som tjejer? Självklart!?

Meeen, så idag.. lr snarare för nån dag sedan,
så slog det maj väldigt tydligt och klart..
Att alla killar uppnår inte till den bedömningen.
Och det är enligt dom smarta tjajerna(?), DOM man ska ta!?
För just det.. dom ser ju BRA UT?!
För fasen.. jag kunde inte blivit mer irreterad..
Kalla maj idiot, men jag själv, kräver nästan,
att killen åtminstonde ska innehava minst..
ja iaf.. 2 hjärnceller..!?
Men orka lixom?
Har folk inte hört talas om, tänk först-prata sen?
Hahaha, jisses, här sitter man och gör saj själv helt stirrig i onödan egentligen..

Sorry, men de kändes bara som att det behövdes avreageras lite här borta från min sida.
Neh, nu ska ja dra igång musik o bara göra de jag gör bäst..
.. Dricka vann

Pusshajje!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Finns det killar med fler än en hjärncell Lisa? ^^

2008-10-13 @ 14:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0