Poolen är avstängd för året.. dvs, JUUUL DAGS!!!

laaaaaalalala..
haaave urself, a merry little christmas nooow..
hmm..hmm..
la,LAAAAAA!!!!!



Okaj,
neh jag vet..
..det är lika lite uppskattat live, som här! ^^
Men hur kan man låta bli?
Jag har fastnat totalt i ett spår som är omöjligt att ta saj ur!
.. Inte för att jag vill egentligen ta maj ur det iofs ..
Men jag har.. i Oktober.. fått mina JULKÄNSLOR!
Sååå guttans!
Lyssnar på jullåtarna om o om igen,
julfilmerna rullar på OCH
..jag har redan bokat in "Baka-pepparkakor-hela-dagen"-dagar! :D
Men varför ska man klandras?


Jag sa det igår, och jag säger det igen!
Folk startar upp alldeles för sent!
Det slutar med att vaarje år,
så får folk stressa ihjäl saj för att hinna med all

julklappshandling, bakning, julkortsskrivande, julmarknader,
pyntning, inslagningar, julsånger, julfilmer osv..


Och varför?
Jo,
FÖR ATT FOLK ALLTID SKA VARA UTE I SISTA SEKUNDEN!
Och sen när väl Julafton har kommit,
så sitter mer än häften av befolkningen vid frukostbordet dagen efter,
knaprar på nån efterbliven skorpa,
och bölar om att


"Åååh, så fort allt gått, kan inte fatta julen redan är över bla bla bla..!"



Ooorka?

Nepp, detta året ska det startas tidigt!
Och det ska lätt bli den bästa julen någonsin!
För detta året har jag inget Kenya att tänka på..
Inget packstress..
Ingen praktikstress/ångest..
Nope, denna gången, är det ALL CHRISTMAS PEOPLE!
Ta tag i det o gör ni likadant.. Jag lovar..
Ni kommer uppskatta Julen på ett helt annat sätt den dagen ni inser att
Julen, är till för att firas.. Och julen?
Den består inte utav endast EN dag, utan en livsstil flera veckor innan!



GOD TIDIG JUL!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ohh jul!

Jag vill också ha jul illa kvikt <3

2008-10-26 @ 23:19:25
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0