Adoptivpäron & Katten i stövlar.. Äppelkaka är behövande!

Jahapp.
Då vaknar man upp..
med håret åt alla håll,
sminket utdraget i hela ansiktet,
ett huvud som känns som att det bor 50 små kaktusar i det som hoppar hopptorn..
Och man inser då rätt snabbt..
Att igår va jäffligt lyckat! :D

Jag är fullt allvarlig, och en smula yr,
när jag säger att jag har aaaldrig skrattat så mkt som jag gjorde igår!

Hade Lisa druckit?
Oh yäss..

Va de det som va anledningen?
Hell noo!

Utan det va helt enkelt på grund av sällskapet!
Så efter X antal liter med vin, shotar, singstar och spel..
Så slutade kvällen med att Lisa dog ut i sängen,
inrullad i ett lakan med ikke fungerande stämmband
och bara log saj själv till.. död säl moment/sömms.

Så det blev inget Elin lr Michelle idag tack vare maj själv.. :/
Men de löser saj..
Lisa tänker inte gå "Alkis-Style" hela veckan, så de kommer fler dagar!

Neh.. nu behöver jag äppelkaka o vaniljsås..
See yha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0