.. och folk undrar varför? Seriöst!?

Gårdågen, va after all, en genombra dag..
Doggie & Micha kom hit och vi hade de la mysigt som bara vi tre kan ha, kusinvis! ^^ (: <3
Med brieost, äpplekaka, moonwalk-dansande fåglar och ostämmda röster ti Hairspray,
så åkte dom sedan hem o jag stod kvar i dörren med ett leende på läpparna o vinkade hajdå..



Därefter blev det ti att dra på saj litta kläder o superreflexen
för att möta upp SofiE för en walk..
Och ja.. de blev en walk alltid..
vi började gå någonstans runt 21.20..
.. Jag kom hem igen 23.30..
Haha, de e bara vi som lyckas! ^^
Kan man snacka, så kan man! <3



David,
ja man får ju skriva här eftersom de verkar vara enda sättet o nå daj på..
Jag hoppas den dagen kommer då du inser att det du just nu håller på med,
inte funkar för varken daj lr maj.
Du kan ta tillbaka alltihop, säga o göra precis vad du vill..
För a just det, jag bryr ju maj inte..
Så du sa va?
Det har gått för långt, och neh, jag anser inte att de e värt att hålla på o disskutera om det,
eftersom,
det spelar ingen roll vad jag säger,
så ändrar du det bara till något helt annat!
Så jag ska behöva försvara maj på det MED!?
Neh tack..
Jag hoppas vi kan vara vänner iaf..
Men du har själv gjort dessa valen, och jag tänker inte sätta maj emot det heller..
För då för man välla skit för det också.
Tycker bara de e synd att du känner att detta är nödvändigt.
Och du säger att det är JAG som kastar bort allt detta?
Ja just det, för det är ju sååå det är.. (?)
Tack för sms'et inatt btw, lät maj bara inse ännu mer,
allt du inte va..



Så! Iaf..
Idag blir de la bara en segedag!
Skitnajs! :D
Tänkte faktiskt höja min standard och städa även idag!
.. jag vet, ni som känner maj tänker säkert
"HERREJEVLAR?! När har du slagit i huvudet?:S"
Meeh, skärpning, passa pu!


Imorn blir lär ja inte skriva nåt, så ja passar på om den dan nu istället..
Ska upp asatidigt o ta bussen in ti stan..
Där man ska möta upp världens bästaste supernörd!
Robin & me ska dra ti stadsparken o jaa.. mata ankorna.. xD
Bara för att vi kanske tycker de e roligt?
Hoppas på frukost därefter! (;
Sen kommer folket på kvällen o ja ska laga mauden.. )x Ork?

Lördag/Söndag kommer spenderas me Micha.
Söndag/Måndag kommer spenderas me SofiE.

YUM! :D

Så, nu kan folk lägga ner o klaga konstant,
för nu vet ni vem ja dissar er för! ;)
Maha, neeh usch, allt för rälett!
Sorry!
Hare! ( / get)

"Puss & Pill var du vill.." // Eric & Oscar..
Awe, saakna.. :/ ^^

Kommentarer
Postat av: Sofie

svar: Ja, dom är skitfina :D

2008-10-25 @ 14:15:10
URL: http://svarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0