Maahahaha, kör en repris snälla!

Jag vill bara berätta,
att jag garanterar,
att jag har haft en av dom bästa helgerna någonsin!




Fredan:
1.   Julmarknad med familjen.
Innebar ont i magen av allt skratt och flörtande rosamössaklädda gossar som irrar runt med överengagerade päron! ^^
2.   Middag med släkten som oftast slutar.. I kaos.. xD



Lördan:
1.
   Spenderade morgonen med att handla pumpor me Syrran som så duktigt tog med en åksjuk hund i bilen.
Ja ni kan ju räkna ut resten själva.. ^^
2.   Fick gjort saj iordning och åkte hem ti Sofies Farmor & Farmor som bor i värsta snögge huset för att vara panshisar!
3.   Åkte ti Malmö me Älsk o das familia där det blev Elysé o käkade Fondue vilket innebar ungefär 200 spänn för 4 mini bitar kött och pommes, me like! xD
4.   Åkte ti Slagt där det blev 2 timmar med, och neh ja överdriver inte, så mkt skratt att jag knappt kunde stänga munnen så torr hela truten va på en. Man låg dubbel i stolen och ögonen rann som en cykeltur i motvind. HELT OTROLIGT!
Så ni som missade de? MAHAHA! Skadeglädjen är ljuv! ^^

Özz, Soran, Måns Möller & Björn Gustavsson, FY FAN VA NI È BRA! :D <3

Och ja, det gjorde ju inget att man satt ca 1,5 m från scenkanten lr hur? ;)

iaf...
5.   Tackade älskade ungen min för allt och tog maj HELT SJÄLV genom Malmö för att möta upp andra nissar på en bar.
Okaj, helt själv va jag ju inte.. Jag hittade en grupp med gammlingar som också verkade vara påväg åt samma håll som maj så jag gick snällt bakom dom hela vägen ti stationen och skrattade lite här och där medgivande för att försöka lura dom att jag va i deras sällskap..
Verkade gå helt okaj, tills, dom började viska och titta på maj och fattade nog att, vafan?, inte ska hon med tillbaka till pensionärshemmet lr?
Sååå, jag nickade och tackade tyst för sällskapet o fortsatte på egen hand genom läskiga stan. ^^
Hittade mitt lilla särgäng ti folk och självklart va de Robin, Jonas, Elin & TADAA Olof! :D
Inte träffat den guldlocken sen studenten, men de va lika treffligt som alltid! :)
Så efter en mindre barrunda drog man saj tillbaka och däckade på bussen hem lagom ti 3 tiden!



Söndan:
1.   Ja.. de behövs egentligen inte nån siffra här inte..
Det blev ti att åka ti Denmark me Fassan o Moffe för att spendera heeeeeeeela dan på en asafet bilutställning! :D <3
Okaj, allt va kanske inte så jätte toppen väl där..
Jag har aldrig kännt maj så.. Underskattad och skabbig som när man kom dit..
För jahaaa, hade jag vetat de hade jag välla gjort som alla andra 14-18 åriga tjejer där och hoppat i ett par hotpants, linne o pumps o sett glad ut.. Neh, jag fick nöja maj med att se ut som alltid annars och sjunka genom golvet när dom stod där hellyckliga och tittade på en med en blick som,
"Hej jag flashar min rumpa inför 350 000 dreglande gubbar o inte du! HAHAAA!"
... lr vänta nu?

Fan, snacka om självterapi! De där gjorde ju maj bara glad! :D
Titta?! Blogg e fantamaj nyttigt de med ibland!
Så iaf, efter ca 8 timmar spenderade bland blöblö snack som ja verkligen inte fattar, bilar som fick en att smälta ut över golvet och bara allmänt dregla så drog vi oss tillbaka hem ti en garage nisse som började snacka Corvette me en på danska.. Jag gjorde mitt bästa i o försöka förstå, men stod mest och lät ögonen fyllas av glädjetårar över killens vackra skapelser gömda i garaget! ^^
Sen blev de bara ti att åka inom Sofie stummpan för att ge henne en bamsekram för.. hon.. åker ju imorn.. :( <3
Sakna lr vad?
Men ja.. Sen åkte man bara hem och njöt ti fullo över bilderna man lyckats plocka åt saj under dagen..


SE! :D
Kanske lite långt.. Men ändå rätt nöjd med de sammanfattat! xD
Haha, så ja.. Nu orkar ja inte skriva mer för fasen! Ångest i fingrarna! ^^





DanishAllan:
   "Hellå due, vad heder due dåe töes?"
Jao:   ".. Lisa"
DanishAllan:   "Huer gaammael äer due?"
Jao:   ".. 19"
DanishAllan:   "Joebber due mäe dåe?"
Jao:   ".. jag e arbetslös för tillfället.."
DanishAllan:   "Boör due himme?"
Jao:   ".. ehm .. mhm.."
DanishAllan:   "Ehm, jahooe.."
Jao:   ".. eh .. jao"



Va fan, till och med en dansk lyckas trycka ner maj!
Skam på maj! ^^

Kommentarer
Postat av: Sofie

Svar: Ja, det är ju så. Tror de flesta har eller har haft sådana tankar, tyvärr. :P

2008-11-03 @ 21:24:44
URL: http://svarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0