VodkaFanta 24/7, will miss yha

Vem kunde tänka saj..
Det finns bara en sak o säga..
JAG VILL TILLBAKA!

En del av maj vill bara packa ner allt i väskan igen,
springa till flyget och ta maj tillbaka
till folket, värmen och.. ALLT!
Dock måste jag bara få säga, att ALDRIG
har min säng varit så skön
som den va inatt.
Aldrig mer en 90 med bara en kudde..
Aldrig!
Jag kommer hädanefter alltid ta me maj min älskade
mumma säng vart jag än tar vägen i världen.

.. En midsommar utan jordgubbar va kanske inget o hurra för,
men istället fick jag den bästa födelsedagen någonsin!
Tack töser, verkligen för allt! Det måste göras om! <3


Men jaha, då va man ett år närmre 30 och fortfarande har ja
inte svar på livets alla frågor! ;)
Vad ska hända imorn?
Vad ska hända idag?
Vad tusan går på tv:n om 5 min?

Men några saker vet jag ju dock..
Imorn hämtar ja min bil,
på onsdag ska ja på min första körlektion
och
jag står klämd mellan lite beslut..
Ska jag ta jobbet i Australien?
Ska jag skita i jobbet, men endå åka dit för lite kurser?
Ska jag packa min väska och åka med min syrra utomlands nu när hon så gärna vill?
Ska jag packa min väska, dissa syrran och åka och hälsa på Glennie?
Va tusan ska man göra?

Livets frågor.. tsss..
Min viktigaste fråga just nu är nog istället,
var tusan la jag min tandborste?

ÅH, ja just det..
Jag hittade inte nån irländare på stranden under stjärnorna btw..
Dock en göteborgare..
Same place, just  a different person!
;)

Nu blir det släkt kalajs..

Krambjörnarna over and out! <3


 


Kommentarer
Postat av: Tofu

Du är för söt ibland min älskade vän! Såg din blogg för första gången idag, så tänkte jag skulle kommentera lite. Njut av sommaren och res lite till! =)

2008-07-01 @ 14:37:25
URL: http://yoongchu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0