Naket i lakan..

.. Vanlig dag på msn, Abbs
(Polare, sån utan boobs och gener för att kunna göra flera saker samtidigt du vet)
o jag själv: 

Abbs:
".. Jag vet vad tjejer vill ha!"
Moa :"Jasså? Googlat Kamasutra boken ett par gånger lr?"
Abbs:"Nej, en tjejpolare hjälpte mig.."
Moa :"Huh? Jahaaa, hon berättade vad som funkar lr?"
Abbs:"Haha, nej nej! ...Hon visade såklart!"
Moa :"........"

Jaha, alla har vi våra speciella vänner ju.. Men var finns alla sånna polare egentligen?
..Inte tusan finns dom på blocket iaf!



...Min röst är ju fortfarande på semester, så det förklarar ju varför päronen går runt och ler konstant..Åh, förresten: My heart goes out to alla som tar studenten idag,
låt inte regnet stoppa er gott folk!



Vad som gäller idag är iaf att bjuda ut familjen på lite mat som tack för studenten och sen åka tillbaka till älskade skolan för att hämta de efterlämnade sakerna i skåpet mitt.

Men som det ser ut nu, så hade jag inte bangat krypa ner under en varm filt och sätta på en mysig kärleksfilm
(sån som tar fram dom deprimerande känslorna inom en ni vet)
,
ta fram poppcornen och den kalla pepsin ur kylen och..
Just det, nu blev det helt plötsligt ett Sofie & Lisa moment!
Henne lär ni få höra en hel del om längre fram så
jag förklarar snabbt bara att det är den tjejen jag hade gift maj med
OM
jag varit lesbisk.. ^^
Men eftersom det inte är fallet, så får hon duga som den bästa vännen jag älskar mest i denna värld än så länge!

Hur som helst!
Dagens två rekomendationer:



"Batman on drugs" på youtube. com
(Partytips #1!)
Jag lovar, med en lr två groggar i kroppen så är det detta som gäller!






"Pigall"
Jag skulle nästan kunna säg att det ligger på samma nivå som älskade Marabou.
Choklad, hur skulle världen se ut utan det?




Nehepp.. Nu blir det till att hoppa in i duschen och få lite ryggmassage!
Det lär behövas..
Och då menar ja både.. x|

Ha en go dag!

Kommentarer
Postat av: Eliin

det där med filmen hade fan inte suttit fel. Med sprängande skallevärk och dunkande ben,så tar jag mitt pick och pack och går. haha ner i köket o korkar upp en cider, och en bit tårta på det. Nice:D

2008-06-11 @ 13:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0