Tårar i regnet för olika anledningar

Tiden är inne!
Jag smet undan packningen för 5 min och tänkte skriva några sista rader här innan
det bär av imorrn!
Jag är inte nervös.. inte fundersam.. inte kluven..
Jag är TRÖTT!
Men utöver det.. HYPER LYCKLIG! :D
För, måhända att Turkland inte är nått Maldiverna..
Men det är endå semester i mina ögon!
Bartipsen är redo och jag håller just nu på att ladda Ipoden
redo för en lång färd genom flyg och buss!
Det är faktiskt rätt roande och lyssna på allas råd och tips..
Turkar är si, turkar är så..
Jag älskar turkar! :D
Haha, för finns det nått folk som är bra på att dansa så är de dom! ;)
Så, JA, jag vet, farligt farligt.. Men luuugna!
Jag lovar att komma hem ordentligt! ^^

Nu blir det ju såhär att vi töser missar ju midsommar här himma
i älskade gul o blå.. Men, det får man ju ta igen
med en lr två snapsar sen när vi väl e hemma igen!
Oh, just det! Den 27 Juni är faktiskt min födelsedag! :D
Soooom jag också missar här hemma..
MEN! De e lungt..
Vi tänker utnyttja det ti max och kräva gratisdrinkar kvällen lång! ;)

Stort GRATTIS ti Eric Torsdagen den 19 Juni som då fyller 19 han med! <3
(Den killen är allt nått extra, en av dom bästa helt enkelt..)
(Förhoppningsvis så dyker han väll upp här igen.. snart.. ;D)

DESSUTOM, min alldeles egna Glennie åker på Tisdag.. <3
Shit pommes, till spanien för att jobba där i 4 månader..
Stort bölande på den punkten ska ja få be att tala om!
Han..
..han..
Waow, han o Eric ni.. Ni skulle bara veta.. <3
(och oscar, alex, robin och elin med såklart men dom kommer sen!)


Ojje, ne nu blev man ju allt för sentimental(Hoppas på att det är rättstavat).
VI ÅKER JU IMORN! :D
Glada miner får det ju va!

Ha de gutt folk! Så ses vi här igen om två veckor!
Pump it up at VAMOS ALÁ PLAYA!
OH OH OOOOH!
xD

Live Life Lovelie!
Pusshajje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0