"Spyor från nykyssta läppar"

..Ikväll, imorn, lördag..
Sen JÄFFLAR i det!
För på Söndag bär det av till Turkiet för att spendera 2 efterlängtade veckor
med tre underbara töser i 90:a förpackning!
(Inga fördomar tack!)
Det är vi emot världen och jisses vad vi ska regera!
MOHAHAHA!
.. Okaj, seriöst, förlåt, det gick lite för långt där ..
Men FY FASEN vad jag ser fram emot det!
För olika anledningar..
1. Het sol mot hud hallå?
2. Gratis "spechöll saft" i mängder! (All inkl. jaaaråå) ^^
3. Alla människor och platser som kommer
sätta sina spår hos en förevigt.
(Helst bara positivt dårå)
&
4. BARA ALLT UNDERBART SOM JAG VET KOMMER INTRÄFFA OSS SKÅNETÖSER!
WOHO! Lyckorus i magen just nu! xD

MEN, jag måste dock få öppna upp maj lite och ta upp en sak jag
undrar om jag är helt ensammen om lr det finns kanske fler
som hänger på mina funderingar och dagdrömmar..
Oavsett, så är det ju inget jag riktigt skämms över med tanke på
att jag redan är så patetisk man näst in till kan bli..
Sååå, en lr två fler pinsamma funderingar gör väll ingen skillnad egentligen?
Så, såhär är det..
Jag, har totalt fastnat för den här scenen i filmen då det händer
att man träffar en helt okänd person,
fastnar direkt och spenderar kvällen/natten under stjärnorna på stranden..
och man hör vågorna.. ögon tindrar..
Ooooch så va vi tillbaka till verkligheten igen!
Hej! :)
SÅ, med andra, mer sammanfattade ord mest troligen,
så kan man lungt säga att jag är SÅ redo
för det där förhållandet där släktträffen blir "IT"!
Hmm, hur ska jag förklara för de som inte hänger med..
Jo, låt säga såhär istället, jag, precis som min Sofie (som är fullt med maj på detta)
är totalt trötta på dom här.. en gångs tillfällena
när det kommer till att hitta den där spechölla.
Engångs strulen på uteställena,
engångs tillfällena där närmaste toalett blir bäst,
engåns tillfällena då man helt enkelt
inte bryr saj egentligen vem i helvete personen man håller i ÄR!
VI har tsm insett att vi är riktigt trötta på det!
Och vi är nu redo för det som jag här och nu kallar:
"Släktträff-material"
Ni vet, killen man kan ta med på första riktiga släktträffen o lungt säga:
"Joo, vi har ju varit tsm nu ett bra tag
(pause då man tittar på varandra och ler så småfånigt men förälskat..),
ooch, jag tyckte det va dags att alla äntligen får träffa honom!" :)
Och där kommer lite fjärillar flygandes i söta färger
medans vi skuttar glatt vidare över kullarna hand i hand och sjunger
"lala..I will always looove yoouuu!"
Ni hänger med nu va?
Jag menar de lixom.. Hur hade det sett ut om jag sagt såhär istället till mormor:
"Joo, jag hockade ju honom på baren igårkväll
och hjälpte honom med att torka bort spyorna från hans kind
efter att jag strulat upp honom på tjejtoan.."

(pause då mormor tittar på en och man kan se hur släktfotona brinner upp i hennes ögon..)
Ni är välla helt me nu va?
Så iaf.. Vart jag ville komma från första början va,
att jag hoppas på att turkiet kanske kan erbjuda
nån söt irländare lr nått som också bestämde saj för att hänga nere på Alanya.
Jag menar.. Det kan väll hända?
lr?

Thats all from me today!
Morgondagen ser ut som såhär:

Ner till sjukan och ta den sista sprutan inför turkiet-->
Fika med päronen-->
In till skolan, ta emot betyg och gå på nån avslutning lr nått-->
Växla pengar-->
Skriva in maj på körskolan-->
Köpa lite saker till tha trip-->
Köpa sista studentpresent-->
Snabbt packa så mkt jag hinner-->
Åka på student #1-->
Åka på student #2-->
Lägga maj död på suffan!

Tack för maj!
Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0