UPPDATERING till "Naket i Lakan"

Herregud, här behövs det en uppdatering!

Så, vi hamnade i bilen och körde in till skolan
där det blev ett slag i magen då jag såg
vår gigantiska "skylt" svävandes mellan träden på vägen upp..
"HR3F"
"Lite fetare, Lite bättre"
Redan där hamnade jag i stirreblick och kände hur klumpen i halsen blev större och större..
När bilen väl stannat och jag klivit ut, så stod jag still och såg ut över den döda ingången.
Djupt andetag ja tack!
.. Oooch gick in i omklädningsrummet, där lika tomt ..
Tog mina grejor och gick ut till en av "samlingsplatserna" där klassen brukade hänge under 1:an & 2:an..
Där blev det en chock! Jag satte maj ner på en av bänkarna och kunde läskigt nog se och höra oss komma och slå oss ned brevid varandra och dissa de vanliga över helgens händelser! ^^
Det va då tårarna kom..
Antagligen sitter nog någon från min klass
(tänker inte säga min förra klass, för det kommer alltid heta MIN KLASS!)
och läser detta och undrar vad tusan jag hållt på med! xD
Men så va de iaf..
Så där satt jag, ensammen på en blå bänk
och såg ut över våra toma föredetta klassrum och
bölade som om min hamster dött lr nått..
(har dock ingen hamster men om jag skulle haft en som dött.. Ni fattar..)
(--> .. Förlåt till alla hamsterägare som just tog väldigt illa vid saj för att jag drog upp det hela!)

IAF: Efter att ha suttit där en stund och antagligen sett fullständigt körd ut,
så lämnade jag stället och gick ut ti päronen i bilen.

Därefter blev det en megamysig fika på mormors med smörgåstårta och hela köret.
DÅ plötsligt, fick fassan för saj att vi skulle gå in o kolla på lite bilar.
(För vi gör ju aaaaldrig det annars lixom.. xD  )
Så, vi hamnade inne på nått ställe och fassan gick ju genast igång
med tanke på att bilar är det han lever för.. ^^
Och där stod den..
Glänste så vackert vid ingången och jag kunde inte ta ögonen ifrån den..

Nu är det såhär,
att jag har hela tiden sagt att jag skulle sattsa på en Audi TT..
Svart lr silvrig såklart! ^^
Men, efter att fått reda på vad lilla försäkringen skulle gå på..
Så la jag genast den idéen på hyllan! xD

Så nu stod jag med en
"Renault Clio III 1,2T -2008, svart metallic"
framför maj..
Och JAG VET..
Lite skillnad från TT:n lr hur! ;D
Men det sa bara klick!
Och, ja, den chocken jag va i när jag gick ut ur affären
med alla papperna i handen går inte riktigt att föklara.
Men tårarna rann..
Inte bara för att jag just insett att jag just blivit ägare till en ny bil..
Utan dessutom för att jag insåg att jag inte kommer få köra i den själv
förrens jag har mitt körkort i fickan! xD

Men som päronen sa.. Den är toppen att övningsköra i tills dess!
Och förhoppningsvis så ligger körkortet i mina händer innan sommarn är slut! ;)

Men men.. Så nu sitter jag här med fettis mat och kränger
som ett djur på extacy!
(Inte för att jag någonsin upplevt den synen.. Och hoppas aldrig på det heller!)
(..Stort förlåt förresten till alla djurälskare som just nu måste hata maj för dagens uppdatering!)
Go healthy animals!

Men var va jag nu.. JUST DET, fettis mat!
Så nu ska ja iaf städa lite tänkte jag..
(Jag vet, det måste vara fettis maten som talar)

Så, tack för idag!

P.S/ Sofie, lycka till imorn på din arbetsintervju!
Jag håller alla tummar och tår för att jobbet blir ditt! <3 /D.S.


Kommentarer
Postat av: SOFIE!

Haha du har skrivit 3 bloggar och redan nu sitter jag och njuter av hur jävla underbart det kommer bli att läsa den 4:e, 5:e, 6:e....Ja du fattar! ÅH tack, du är underbar<333

2008-06-11 @ 22:26:26
URL: http://pinkcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0