Urinrör i väggen "Lisas dag hos Läkaren"

"Såja, lite stick i fingret,
halsprov och ett urinprov
sen kan du gå tillbaka till läkarn"



"1. Aj!
2. Aaahhh!
3. ... what? :O Faen, jag som pinkade innan jag kom.."




Ajja, efter ytterligare ett par prover osv..
Jag har fått en infektion, (no shit sherlock)
MEN
det jag då inte visste va..

Att infektionen..
Har satt saj på mina lungor.. :(



"Wohoo.. eller inte.."
Detta innebär, att ja lär få gå omkring
som en jäffla Zombie i ytterligare
fler dagar..



Elins kommentar va ju endå för go..
Berättade för henne i ett kort sms hur
det låg till med tha sickness..
Haha, men till svar får jag..
"Men vi kan väll endå komma på fredag?"
Haha, grilla o sånt dessutom tyckte hon..
Det spelade ju ingen roll att jag mår som jag gör.. xD
^^
Men mjorå, folk kan ju komma hit,
medans jag ligger halvdöd på sängen
o bölar ti Bambi!
FAEN va skoj! :P
Men nej, tyvärr, för har jag inte blivit
helt frisk ti på fredag så blir de tyvärr inget
då heller.. :/
Så är de..



Tack o lov för Johan iaf, dagens räddare!
(aka, syrrans man)
Killen kör maj seriöst ner ti affären för att köpa middag,
(som blev jordgubbar, 3 liter)
(.. har inte fått tillbaka hungern riktigt om man säger så..)
och dessutom ser till att ja kommer ti apoteket
så ja kan hämta min medicin! ^^

De ni! :D



Men men!
Nu ska ja släpa maj tillbaka till kudden..
Ni får helt enkelt ha de la så gutt!
Puss o hajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0