På alla fyra mot dasset & Nudelsex(?)

Så det ska va..
lr INTE!

Danmark va uuunderbart!
Syrran hade inte snålat om man säger så! ^^
Det blev SÅ mkt skratt som bara är möjligt att uppleva tsm med henne..
Drinkar, vin, chokladsoppor, wienerbröd och pölse såklart!
Allt det som hör till!

Men, dock måste jag få dra upp en sak..
Jag älskar danmark och danskar, verkligen! Sjukt trevligt folk!
MEN! Vad tusan är det med danskar och deras klädstil?
Vissa såg ASBALLA ut! Verkligen helt sin egna stil..
Men andra, jisses, jag blev fantamaj lite rädd vid vissa tillfällen! xD
Okej, så jag borde kanske inte ens nämna det..
Med tanke på mina egna dagar man ibland har..
.. Som innebär, "håll daj inlåst för allas skull" dagar!
Och tro maj, dom dagarna kommer oftare o oftare!
Men det är ju sommar för tusan..
Kanske så danskarna tänker med?
Då vill ja lätt se hur dom klär saj på vintern! :D
Upplevelse till max!

Jag vill då också passa på att rekomendera
toaletterna på tågstationen i danmark..
Kissa, tvätta händerna och titta saj i spegeln va GRATIS!
DOCK, kostade det 5 dk vid varje tillfälle
då du skulle sminka daj,
tvätta mer än händerna
och borsta daj!
Betalning ska ske INNAN handling tack! ^^

Sen, samma dag som jag kommer hem från dk, så blir man bjuden
på en trevlig mykväll hos oscar! :)
Tack allihop, mys, men för jäffla kallt nere vid havet!
Och juuust det, tack ti alex som körde maj hem! xD
Jisses vad jag känner maj som en snyltare när alla håller på o kör en!
.. Jag brukar betala bra dock! ;)

Sen åkte mamma o fassan till italien i onsdes i den silvriga..
Och syrran o hennes Johan åkte till öland..
Vilket innebär att jag, sitter själv med TVÅ hus att sköta!
Innehållande en väldans massa djur, en pool och två trädgårdar..
Det kan ju inte bli mer lägligare då, än att jag vaknar upp på torsdagen..
SJUK!
Feber o hela köret..

Och inte bor det en enda i närheten som kan hjälpa en.. x|
Så, här sitter jag nu, orkar och vågar knappt resa maj,
eftersom sist jag försökte ta
maj till tvättstugan o dasset,
så blir jag så yr att jag är påväg att svimma..
Men, har löst det genom att ta den bärbara, ringa upp mummi,
som pratar med maj samtidigt som jag kryper på alla fyra längst golvet
mot toaletten..
Haha, ja, jag har aldrig sagt att jag är särskillt normal..
Men palla svimma ensammen?
Vad skulle vovarna göra lixom?
Plötsligt förvandlas till Lassie och ringa ti 112?
Njaa, neh, jag klarar maj nog..
Dock, så verkar det som att alla mina kommande planer
måste bli inställda..
Vilket SUGER! :(
Ajja!
Kommer fler gånger..
Kanske?


Vill dessutom bara höra,
är det NÅGON som hört talas om
"Nudelsex"
förr?
Asså, är det någon som faktiskt har hört om det,
så snälla kontakta maj snarast!
Sitter lixom lite fast på den frågan! ^^


Ett stort LYCKA TILL till Soffs min lilla stummpa
som ska ha sin grillfest imorn!
He will fall for u! ..Right in the pool with you of course! ;)
<3

Jag ÄLSKAR btw att se människor lyckliga..
Det är lixom..
UNDERBART!
Se folks ögon tindra..
Höra hur dom ökar tempot när dom pratar om nått dom brinner för..
Se hur folk inte kan sluta le fast dom inte sagt ett ord..
Jag ÄÄÄÄLSKAR DET!!!
Andra människors lyckorus är det jag lever på helt enkelt!
Så därför, måhända att jag just nu har ett tjurigt virus inom maj..
Men, jag vet folk som just nu,
i denna sekund,
mår BRA, RIKTIGT bra!
Och det kan inte göra maj lyckligare, oavsett virus lr inte! :)

Sååå..
Dagens tips till alla..
Försök hitta var sekunds lycka!
Sätt inte upp drömmar lr mål som är för långt borta.
Utan, "Ett lyckorus om dagen, är bra för magen!"


Neh, nu bär det av mot dasset på alla fyra..
Tacl för maj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0