Ord blir till handling

Ojje då..
Va visst ett tag sen man klev in här och tog tag i saker..
En snabb uppdatering sen sist hade nog varit på sin plats:



¤
Jag har blivit helt frisk och lagt ner "kärleks-pillerna".
¤ Morsan & Fassan kom hem från Italien sönderstekta och glada.
(Okaj, kanske inte HELT superglada,
med tanke på att någon kört sin nyckel genom hela bakluckan på Corvetten! xD )
¤ Syrran & hennes man har klargjort sin datum för bröllopet, vilket blir nästa augusti..
Dock kommer jag inte ihåg datumen, men vad spelar det för roll?
Enligt henne ska jag börja prova ut klänningen om typ 2 månader..
För ja just det, om jag glömde nämna det..
Jag ska va BRUDTÄRNA lr vad folk kallar det..

("Åååh så roligt att du ska vara det Lisa..bla bla.. ")


SKITSNACK!
.. Jag kallar det "StorAnledningTillAttSvimma-stund"! xO
¤ Jag har spenderat mestadels av min tid tsm med Robin, Elin & Emelie på sista tiden.
Har haft/ Har/ Kommer ha så jäffla ballt! Alltid! --->
¤ Efter lite problem så har det helt enkelt slutat med
att jag nu flyttat in till Robin o hans andra inneboendetills vidare! ^^
Vet inte när ja åker tillbaka hem, men tills dess så finns ja iaf här!
(Yäss, detta va ett svar till alla som bölar om att ja aldrig är hemma osv! :P )
¤ Meeeen, detta medför ju även att jag inte hinner träffa mina andra älsk för tillfället..
Saknar er! <3 (Vilket fick maj att komma ihåg: SOFIE, se till att svaraaa! <3)
¤ Himmelsblått (Malmö FF, för dom som inte hänger med)
vann häromdagen! :D .. Men det kanske redan klargjorts! ^^
Så sinnes ballt! Skrek dom sista minuterna som aaaldrig förr! xD



Uhm.. Okaj, helt ärligt ja pallar inte skriva ner allt som hänt sååå,
jag tycker vi släpper det!



Så vad händer idag
, mjo, ska behöva släpa maj på tåget och ta maj till stan
för att ta min första körlektion på väldigt många veckor.
Har ju inte kunnat köra tack vare tabletterna osv..
Hoppas jag kommer ihåg allt nu..
Ratt.. speglar.. växla när det behövs.. Bromsa ibland..
Har ja glömt nått?
Juuust det, gasa! ^^
Det kommer nog gå bra!



Annars så sitter man ju bara o halv smälter i värmen som man tvingas leva i.
Inte för att jag klagar! (*Fingrarna bakom ryggen)
Men va tusan, palla att man ska behöva få kärringakörningar bara man ska ut och..
Jaa, det behövs ingen anledning egentligen, man har fantamaj kärringakörningar hela tiden!  xD
Inte för att jag egentligen vet vad kärringakörningar innebär, men det låter lite ballt!
Men om någon faktiskt vet vad det står för så hör gärna av er!



Så, frukost, in mot stan, köra, fixa färg, käket, o sen grilla ikväll! :)
(+ bli knäpp av värmen hela dan)



Pussohoj!


Kommentarer
Postat av: Sofie

SAKNAR DEJ ÄLSKLING!!!!<3

2008-07-31 @ 12:01:28
URL: http://pinkcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0