TOPPEN! || "AstroSex" || Shake what u've got thanks!

Mohaha!

För, faktiskt, så mår JAG bra!
Jag vet, jag vet..
Självisk? Självupptagen? Bara allmänt störd?


Antagligen alla tre..


MEN, idag, bara idag, SNÄLLA, låt maj få ha känslan av att jag mår TOPPEN!

Sjukdomen är som påväg att bli bortblåst!
Lite huvudvärk här o där e ju sånt man får ta..
Men pillerna har hjälpt oerhört så danke för det!


Sen, jag är ledsen allt folk som tänkte komma hit nu i helgen..
Jag lovar det kommer fler tillfällen!



Men, oavsett, jag lovar, jag har haft den bästa helgen på SÅ länge!
..Du vet inte, dom vet inte, ni vet inte..
Men jag vet..
Och jag säger bara, bästa på länge!
Och jag vill bara dessutom få ha sagt att..
Bästa känslan någonsin.. Är när man inser,
att man hittat "Riktiga/Sanna vänner".. För livet! <3
Och ni vet alla precis vem ni är! :)
Kanske här man ska tillägga som ett litet tips till
alla killar, lesbiska lr bi folk..
SLUTA
tryck och bit sönder
alla stackars tösers boobs..
Alla gillar det inte ska ni veta!
Det va iaf det vi kom fram till nu på dessa 3 dagarna! xD
Det och lite till.. ;)



Så, från en sak till en annan..
Jag, har fått låna en bok från Syrran..
Lr, ja lånat o lånat..
Hon visade den och jag snodde den.. ^^
Den handlar om alla stjärntecken, och dess sexliv..
Och den går under namnet:
"AstroSex - Stjärnornas guide till ditt sexliv"


DOCK, vill jag helst inte veta anledningen
till varför syrran ens inskaffat den..
Så jag låter bli att fråga.. xD


Men, både skoj OCH lärorikt har det varit att sitta o bläddra igenom den!
Haha, så om det är någon som är intresserad
av att få reda på lite mer om saj själv,
en partner lr en kommande i framtiden så bara hör av er!
Jag lovar det är värt det! ^^


Yäpp yäpp, ne nu blir det nog till att dra igång
"Step up 2" än en gång och
låta saj själv få sitta o dregla en stund
över den där killen som dansar sådär härligt manligt o hela köret! ;)
Och vem vet?
Kanske man kan får HONOM att avslöja sitt horoskop.. ;)
Grrr på den du.. GRRR! ^^


Dessutom, danke och lov att det blev Bobby
som hamnade hos sin Tila Lila Mini Tequila!
Hade nog bölat annars! ^^
(ÅH, Robin o Bengis, läs inte detta!)
Försent?
.. Förlåt! ;)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0