Dreaming with a heart in love

"Jahaaa.. där ställer du in kanalerna
och
där trycker du när du ska låsa alla dörrarna.."
".... Får jag åka nu då?"
"Gaaasen i botten!"
Den står där ute och glänser..
I shall call it.. Elliot.. tha III..
Men ne seriöst nu asså!
Skärpning!




Här ligger jag nu på sängen,
och kan på fullaste allvar
känna hur brännan RINNER av maj,
som svetten rinner av en byggare i saharaöknen..
ÅNGEST!
Ska det verkligen behövas att fixa ett
sånt solariumkort för att
få ha kvar den ynka färgen jag fått?
Iaf, nu ska jag bara avsluta mitt morgonpass här,
så jag kan hoppa upp på cykeln
och ta maj till Sofie som tydligen precis vaknat..
Tsss..Lata unge..
... Hmm, jag kan kanske övertala mamma o köra maj ti henne..
NEJ! Stoppat!
Mitt nya liv ska ta fart nu ju!
MOTION!
CYKEL!
.. Säger jag med ett smile på läpparna
och sneglar ut på min nya älskling
ute på parkeringen med fyra hjul.
Host host*, det är ingen cykel! ^^
(Och JA, det finns faktiskt dom som inte hade kunnat lista ut det själva!)

Full fart! Måtte det ge 4 av 5 toasters! ;)

ÅH, just det!
Det finns en låt som fastnat en hel del inom maj..
Tack vare resan..
Lyssna..
Fundera..
Fatta..
Och hopps kalopps så inser ni kanske
ungefär vad hände där! ;)

Mêlée - Built To Last

<3
Ta maj tillbaka till just då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0