Bara en jäffla massa kvidande!

Jag har, seriöst, ALDRIG, varit såhär sjuk..
Febern blir sämre, ögonen är så röda att dom börjar skifta i lila..
Smärta i både armar o rygg..
Huvudvärken kontrollerar mitt balanssinne totalt,
så det slutar med svimmnings attacker var gång
jag försöker resa maj lr helt enkelt stå..
Haha, jag orkar inte ens längre gå till kylskåpet,
så just nu har jag inte ätit nått sen igårmorse! x/
Magen kurrar, men jag är inte hungrig..
Eftersom jag måste klunka 10 liter vatten om dagen..
Kan inte sova om nätterna ordentligt, utan kommer i säng runt 3-4,
men måste varje morgon endå gå upp kl 8.30 för att mata djuren och låta dom
pinka osv..

Haha, och inte nog med det.. Nej nej..
Jag måste dessutom FORTFARANDE sköta
syrrans hus och djur..
Poolen..
Och städa vårt egna hus..
(Vilket jag säger att jag BORDE göra, men va tusan..
Syrran kan ta min disk när hon väl kommer hem.)

SÅÅ!
Hahaha, FAN (förlåt) va skönt att få kvida av saj! xD
Det behövdes..
Eftersom här e inte en jävel (förlåt) hemma någonstans!
Men men, med lite ånges/panik attacker lite här o där,
som inkluderar sånt "panikbölande",
så verkar jag klara maj rätt okej..

Men men, TACK och LOV för världens bästa släkt!
Mostern min ringde precis och frågade om jag ville ha lite
Mc donkan hemkört..
JA TACK! Säger jag!
För plötsligt, när maten äntligen blir "tillgänglig",
så blev den helt plötsligt lite mer intressant! ;)

Tack för att ni orkat lyssna på mitt kvidande!
Verkligen förlåt ti dom som trodde detta skulle vara ett mer
viktigare inlägg..
Det kommer sen..   :$
Men, tack! :) <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

FAN , krya på dig nu gumman <3

2008-07-14 @ 01:42:36
URL: http://jessicaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0