"vuxna" med ett finger i naveln

..gårdagen..gårdagen..hmm..
Jo!
Började dagen
med att representera en strandad säl
tills klockan va nått runt "förmiddag"!
(Jag sov alltså till 12..)
Sen, tog jag ett lååångt bad med massa bubblor som dessutom inkluderade
hårinpackning, massage och hann DESSUTOM raka mina ben!
Det va alltså en rätt givande 1.5 timme!
Stack därefter me morsan o shoppade ett tag..
Kom sedan hem och träffade Syrran o Therese(hennes polare dårå)
i deras trädgård va.. Snackade lite va.. Och bestämde oss för att kasta oss i
våran pool va.. Där vi än en gång visar hur mogna vi är genom att leka monster i vattnet va..
*Host, ja ni, dom är 22 och typ 24 lr nått.. ^^
Färgade håret.. Mörkt.. :S
Kl 18.00:
Käkade frukost.. :S
Bla bla bla.. Blev bjuden in på middag hos
syrran senare på kvällen o de va mumma!
Sen satt man där..
(det va alltså med andra ord DETTA jag skulle komma till)
Jag, och 6 "unga vuxna".. Vilken skillnad?
Det BORDE ju vara så att
man ska välla känna saj en aning mer
vuxnare i ett vuxnare sällskap lr?
Men ack nej, det går inte att kalla dessa 22-25 åringar för "vuxna"!
Och jag älskar det!
Älskar DOM! ^^
Palla bli vuxen bara för att en viss siffra säger att det är dags?
Neh, dagens ord!
Lev livet, inte siffran!

Iaf, kollade film merom och mös med Link en stund..(Deras långhårigaschäfer valp) <3
Sen avslutades natten med ett snack med Victor..
Haha, jisses!
Skulle de va nån gång att ni känner er lite nere lr nått,
så bara hör av er!
Så får ni denna killens msn! ^^
Han fixar det mesta!



..idag..idag..hmm..
Jo!
Tänkte göra en insatts idag och rensa gardroben!
..Men hade nog inte gjort det om jag inte insett igår
att det ska nog inte ta 40 min att hitta en viss tröja.. (A)
Sen ikväller.. Ja, det sägs att det är fest pågång..
Ajjemen, fest iaf! Saknat svenska utelivet en aning..
(Not really.. no..)
Blir nog kanon! :)
Få träffa alla igen efter alla dessa veckor sen studenten..
Fan! Det hade jag ju glömmt..
Jag skulle ju ha gått ner 30 kg tills nästa gång vi skulle setts!
Ajja, jag får väll duga iaf! ^^

Nehee, nu får man väll dra saj upp ur sängen..
Ha en go dag i solen gott folk!

Kommentarer
Postat av: Tofu

Dom är för goa! ^^

2008-07-05 @ 20:12:34
URL: http://yoongchu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0