FY FAN VA SKÖNT MED...

FRAAAMSTEG!

Ooooh yäss people!

Jag börjar komma tillbaka på benen! :D

..Jag vet inte riktigt vad de va för nått i pillerna läkarn skrev ut..
Men, jag kallar dom för...
"Looove-pills"
(uttalat med en säxig blick i ögat och ett kasst med håret, Baywatch-stile!)
... inte för att varken Kärlek, Sex lr Baywatch har nått me pillerna o göra..
Men jag älskar helt enkelt hjälpen som levererades i en liten fin ludda..
För den får maj friiiisk!
.. På nolltid förhoppningsvis!
.. Lär inte gå SÅ snabbt, men endå lixom? ;)

Vaknade iaf imorse på suffan..
För, ja juuuust det, jag kunde inte somna
förrens kl ÅTTA på morgonen idag..
Men jag klagar inte!
Fick både i maj lite blåbärssoppa OCH Epilerade benen inatt..

Just det människor..

AJ SOM IN I HE*V*TE!!!

Och för er som inte vet vad att Epilera är för nått:
Prova att ta en pinsett..
Ta tag i ett hår på benet..
Ryck..
AJ..
Så ja!
Då är det bara ti att göra exakt likadant med resterande hår på BÅDA benen!

Dock finns det ju maskiner nu för tiden,
men låt er inte luras, det är EXAKT samma smärta!
Tro maj! .. Har provat både! ^^

Så, iaf!
När jag vaknade upp imorse..
Stod där först o främst en STOR bukett rosor på suffbordet och
lös maj i huvudet och stack maj i näsan med sin möegoa lukt!
På kortet stod där: "Krya på daj, kramar Mormor o Moffe" (aka. morfar)
"Naaaawe" säger jag med ett leende på läpparna,
reser maj upp
o släpar maj ut ti köket..
Där jag stannar till kvickt..
Va FAN?! :O
Där står syrran, o har fantamaj städat hela köket..
Och hallen..
Och alla toaletterna.. xD
Och storarummet med för den delen,
vilket jag tyvärr missat undertiden jag försökt
återkomma till livet då jag vaknat..
Dessutom hade Mormor o Moffe lämnat lite middag till maj i kylen.. :D

Ja behöver jag ens säga nått?
Njaaaa, ajja, jag gör det endå..
VILKEN SERVICE LR HUR?! ;D


Men men, dagen spenderades iaf me syrran
o en jäffla massa skratt o snack om hennes kommande bröllop.
Sen har jag.. Sen.. Ja, jag kommer inte ihåg när ja startade..
Men håller på att fixa en tavla..
Målar litta nu när man inte har nått bättre för saj! ^^
Hoppas den blir någorlunda bra iaf.. xD

Hare la gutt allihop!

Kommentarer
Postat av: miichellee ,

fan, du e fan riktigt sjukt jäkla duktig på att skriva, sjukt asså. iallafall, hoppas du mår bra snart igen lillaaa lisa, älskar dej syster. <3

2008-07-16 @ 23:00:43
Postat av: Jessica

yeaaaaaaah, bli frisk bli frisk bli frisk ! :) <3

2008-07-19 @ 13:20:00
URL: http://jessicaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0