Upphetsad uteliggare på cykel & Nakna svarta fötter

"Festen", blev en "Grillfest"
"Grillfest"
blev en "Grillfest på stranden"
"Grillfest på stranden"
blev en "Mysgrillfest på stranden"
Och avslutningsvis blev det en
"Härlig mysig och underbar minifest på stranden!"


Tack till Oscar som än en gång körde maj i sin superbil..
Han är alltid den som är den som alltid är där! ^^ <3


Så, kommer hem, tidigt, står med cykeln utanför huset lite över två om natten,
när tre fyllenissar kommer cyklandes ner för gatan..
"Liiiiisa!?"
Yäpp yäpp, det va som alltid min SÅ underbara
(packad men söte) syrra..
Och dessutom
söte Erica och hennes övergoa pojkvän Phille
(hoppas på att de e rättstavat..)
alla på vars en vinglig cykel! ^^
(Förlåt btw för alla nämnda namn som folk
mest troligen inte har en aning om vem fasen dom är..
Jag vet det kan vara förvirrande, men försök häng med!)

Så iaf, därefter blev de litta nattamaud(aka, mat) o såklart en fet säng på det sen..

Jag vill förresten passa på att tacka personen som uppfann begreppet "Nattmaud",
och även dom som skapat Tempursängen!

.......

Inte för att jag har en tempursäng,
men, jag vet att HADE jag haft en så hade jag nog varit väldigt nöjd!
Så Danke! Ni har verkligen gjort ett utmärkt jobb!

Okaj ne men lite mer.. Acceptabelt betéende nu va..
Vad har då hänt IDAG?

Hmm, fixade bilderna från Liseberg och studenten idag!
Så nu kanske folk kan lugna ner saj en aning så ska ja skicka runt hela skiten!


Seeen, bar det av mot tha Gansta Town.. Det vill säga Malmö..
Asså, jag har verkligen insett hur
felplacerad man är när man sätter sin fot där.
Jag gillar Malmö..
Absolut!
Men jag tror jag är för.."Bonne-aktig" för att faktiskt passa in..
Har inte rätta stilen lixom..
Hade en läskig snubbe kommit fram till maj,
viftat med en kniv lr nått
och hojtat
"Tja! Ge hit plånboken!!!"
med glöden i ögonen,
så hade jag nog inte reagerat som vanligt folk..
Typ, kastat och sprungit, ropat på hjälp,
slått ner killen med några tuffa ninjaslag..
Neeeh, min stil, mitt sätt,
hade nog mer inneburit att jag försiktigt räckt över plånboken...
och SEN frågat om jag kunnat få låna en tjuga
så jag kan få bjuda killen på kaffe..
... Han sa ju faktiskt hej ...?
(Inte för att jag tror en rånare faktiskt skulle hälsa
innan han rånar en, men ja..)
Vem vet?
Killen har kanske bara missat att ha pengar till en bröllopsdag?
Jag hade nog också rånat nån så jag hade kunnat köpa nått fint till gubben där hemma..
lr.. neh, okej där ljög jag nog..
Men ni förstod principen va?
Så, inget "Yoo homie, wazz up?" för maj.. Men jag försöker iaf?
Var va jag nu.. JO, just det, Malmö.. Åkte dit me Sofie som va härligt sommarklädd,
och mötte upp Mikki (tösen från vårat Tukietgäng dårå)!
Och vi sa det.. Va fasen, Malmö är rätt likt Turkiet!
Där går man på gatan och VIPS så kommer en full uteliggare på cykel och stöter på en..
Mitt på öppna gatan!
Mys på hög nivå.. Neh, jag vet, inte riktigt va?
Och, förföljda av Japaner in på Coop, ja menar kom igen?
Killar/GUBBAR sitter o vinkar och ropar från sina bilar..
Ja menar ju det.. JISSES?!
Så, iaf, fölåt för all denna "Of track" texten..
Det blev,
kinafood in box, 6 x 1,5 liter Pepsi Max,
1,5 kg lösgodis och en jäffla massa bilder från Turkland! <3
Och efter skratt i mängder så bar det senare av hemmåt.
Bussfolket va ju allt utom normalt..
Men jag ska komma ihåg!
"Mathias, 90'a i Bjärred"
Haha, inte ofta folk presenterar saj så nu för tiden..
Så det blev en
"Lisa, 89'a i Lödde"
på den..
För ett "Halluu!" hade ju inte dugit! ^^
Men men, av bussen, följde Soffs hem, pusshajje på henne!
Och sen började min lilla egna resa kl 2 på natten..
FY F*N säger ja bara!
Först upp till Shell som alla andra coolingar här i byn..
Dock har jag inte nån moppe,
så ja antar att ja inte är lika cool som dom andra 15-åringarna
som delar på en cigg och kedjehostningar i mängder..
Sen började min vandring..
Kallt, ensammt och förjäffla irreterande
eftersom jag går runt som världens fån,
totalt ensammen och letar efter en fest jag blivit bjuden på,
som "KANSKE" ligger NÅGONSTANNS "där borta" i byn..
"Lycka till" va det jag kände..
Men gata upp och gata ner fick man gå..
Tills, efter ca 50 min, hör jag hög musik från nått område..
Och VIPS igen, så står man framför folk man känner igen!
Allt va guttans! Och jag hoppas du hade en underbar födelsedag Kim! <3
Alla behövde nog bara lite sömn..
Och runt tjugo över fyra hittar jag min stirriga syrra
som säger att "neh, nu va det dags att gå hem.."
"Hem?"... "GÅ?"
Ja, ni förstod nog välla att det va mitt svar på det uttalandet..
Men gick gjorde vi.. Hemmåt dessutom!
Och jag kan berätta det att DET, är en rätt bra bit att gå..
Lite över fem kommer jag inom dörren,
hoppar in i duschen och har nu satt i en mysig film
som väntar snällt i DVD'n på att få starta..
Så, tänkte bara avrunda här och sen slänga maj på kudden
med den kalla pepsin i handen..

Dagen är bokad med pluggande,
träffa Sara
och sen dra på kalas hos kusinen. (1 av typ 30 st)
Blir nog kanonaskul!
.. Bara en fråga dock ..
Borde det inte någonstans där imellan stå, "sova"?  x|

Godnatt/Godmorgon (Your choice!)

"Hon ser ut som den, rabies hunden!"
"Mhmm.. Stackars hund..."
;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha du är för underbar vännen! Och ja...visst är det synd om hunden;) Det där med lösnaglar i nacken...det är faktiskt tekniskt bevisat, så det så! Pus love you<333

2008-07-07 @ 23:28:39
URL: http://pinkcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0