Blinkers / <3 / Ögonbindel

.. Alla fingrar är kvar.
.. Inga plåster lr gipsningar så långt ögat når.
.. Inga papper vad jag kan se som säger
att jag är ersättningsskylldig för några olyckor..

Ne gott folk, det verkar som
att min första körlektion faktiskt gick rätt bra
!
Vilket den faktiskt gjorde! :D

Nervös innan?
Absolut!
Men som om jag skulle låta det påverka maj?
...
Absolut?!
Men det märkte tydligen inte den trevliga lärarn..
*phuuue för det!



*Djuuuupt andetag*
..Okej..
Jag kan inte hjälpa det,
jag har försökt,
verkligen försökt!
Men jag kan inte sluta tänka på själva grejen..
Själva grejen.. Och själva personen that is..

Det va min 19'de födelsedag..
Det va alkoholpåverkat.. (Endast i början dock..)
Det va varmt..
Det va.. Det va..Det..
Det va TURKIET för tusan?
Det va han & jag,
Det va dansställe,
Det va strand,
Det va brygga/pir,
Det va hela natten,
Det va soluppgång,
Det va skratt,
Det va..
Underbart..

Haha!
Herregud, jag låter som en jäffla

"Sämst-seller-roman"!

Men, DET VA absolut en av den bästa
kvällen/natten/morgonen
i hela mitt liv..
Jisses!
Ett stort tack btw till daj Sofie..
(om jag inte sa det till daj då)
I taxin påväg tillbaka till hotellet,
halv nio på morgonen,
jag vet jag tittade på daj..
Och tänkte,
"Hon är allt.."
Hade det inte varit för att du drog till daj
M på dansgolvet..
Då hade inte hans polare blivit någon heller!
Men nu blev
"Den där"
faktiskt en
"Han"..
Och en "Han"
blev en
A..
;)
Herregud, att jag ens berättar det här..
Förlåt, men jag kände fantamaj
att jag bara vill skriva av maj lite!
Ibland får det helt enkelt bli så!

Jag säger inte att nått speciellt hände..

Men, jag har aldrig skrattat så mkt som då iaf! :)

Och för er som pallar läsa en mer finessrik förklaring
på vår lilla trip, så rekomenderar jag
Sofies mysblogg:
pinkcrazy.blogg.se
Där får ni en mer helhet på det hela!


SÅ, jahaaa..uhm..
*Host..

Vad va det nu jag skulle säga..
JO! Just det!


Nu ska jag kasta maj på sängen för att
glo på "Elizabethtown",
och jag drar garanterat med maj
chokladen och pepsin till kudden!
Och jag kan ju säga såhär..
Att, njaa, inte världens bästa film kanske..
Men dom har fantamaj lyckats hitta all den
"braiga" musiken i världen
och placerat den i denna lilla sötnöt till kärleksfilm
.
Så, för dom petiga..
Ta på er ögonbindel,
sätt på filmen,
och njut!


Pussohoj
(, även gamla får ha skoj!)
 [Både sant OCH rimmar, ojojoj!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0