Tillbaka till verkligheten

Så, efter att göra ett försök till att åka hem.. Insåg jag rätt snabbt att det inte va någon vidare bra tanke..
Det va fortfarande för mycket i luften och ärligt talat så blev saken bara värre..
Så det slutade med att jag hamnade hos min andra halva.
Och det var när vi satt där i soffan och pratade som jag insåg att herregud, ett liv utan daj, är inget liv alls..
Så lämna maj aldrig snälla! S. <3

Dagen därpå åkte jag tillbaka till Robin..
Stannade där tills igår..
Och nu sitter jag hemma..
Inte nog med att jag ansåg att mina små hjärtan behövde lite tid för saj själva..
Utan även för att det fanns andra saker jag behövde fundera ut lite mer på..
Här himma verkar allt funka bra.. Än så länge.. Hoppas bara på att det håller i saj.


Sjukt skum känsla nu faktiskt..
Ingen Emelie att titta på alla morgonsåpor p tv'n med..
Ingen väntan på att folk ska komma hem från sina jobb..
Ingen som säger godnatt sekunderna innan man blundar och somnar..
Ingen som väcker en mellan 5-7 tiden om morronen längre..
Ne fy fan!
Jag vill tillbaka! xD
Roooobin? Får jag bo i ditt hus lite till? ;)
Haha!

Frukost nu.. SJÄLV! *en liten tår rinner sakta ner för kinden..* ^^
Men men, sen blir de la Strippen i Malmö sen ikväller..
Ohoj

Kommentarer
Postat av: michelle.

blondin, haha mjoo!? xD<3

2008-08-11 @ 13:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0