Idag blir imorgon, men igår blir aldrig idag

Det är.. Lördag..
Det är.. endå fint väder ute..
Det är.. fester överallt..


Det är..

Pinsammt att jag sitter här! ^^


Sov hos Robin ifrån.. igår till idag..
Eftersom en viss Elin fyllde år i torsdes, så bestämde saj Emelie och Jag att vi skulle fixa en liten överaskning..
Men det får jag berätta mer om lite senare dock..
För det tar nog sin lilla.. tid och plats, som jag tyvärr inte har i detta inlägget! :P
Men det va en rätt.. givande dag om man säger så! ^^


Men men, idag då..
Maha, Det slutade iaf med att man hamnade bland ens 9 kuddar uppe i fluffsängen min och tittar nu på en film..
Och ja, självklart, tecknat! ;)


Tog dock en paus ifrån filmen för en liten stund sen och gick ut och gick en runda som ibland är nödvändigt..
Jag stannades på vägen in igen och det var av en halvslummrig polare ifrån syrrans trädgård.
25 år, med en öl i handen står denna pojk och försöker förklara hur han FAKTISKT träffat maj på morgonen då jag kommit hem från mitt student firande..
Jag vet.. Jag förstår lika mycket som ni gör! ^^
Och bryr maj säkerligen lika lite som ni gör dessutom,
med tanke på att det va för typ 2 månader sen! ;)

Usch det finns egentligen så mkt jag vill ta upp..
Finns mkt o disskutera..
Men just nu får allt det vänta..
För jag har nämligen en sömnig liten blondin liggandes vid mina fötter och beeeer maj att vara färdig här så vi kan titta på nästa film.
Och tänka saj, jag har hjärta nog att faktiskt tänka maj att stänga ner detta för idag! ;)

Så sov så gott allihop!
Och kom ihåg, dagens problem, blir morgondagens historia..
Så låt inte daj själv stoppas av något som inte blir viktigt imorn!
Carpe Diem! ;)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: LiL siiZ .

liten blondin?

haha mjoo, så blond e jag väll inte!? xD

2008-08-13 @ 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0