Tillägnat till morsan, farsan och min spechöll syrra

SKRATT


"Fysiologisk process hos människor som kännetecknas av en rad hastiga ut- och inandningar
tillsammans med rytmiskt växelvis spända och avslappnande stämband
som tillsammans ger upphov till ett karaktäristiskt ljud."



Jag vet, jag pallade inte heller läsa redan efter första ordet!
MEN, vad jag vill få fram är iaf:




Vi skrattar..
Folk gör det..
Av anledningar som är SÅ olika..
Olika sorters humor..
Olika situationer..
Olika omgivningar..



Och skratta? Japp, det är något jag gör ofta.
Skulle det stämma det med att man lever några minuter längre för varje skratt:.
Så skulle jag vid detta laget fixat ihop en tid ungefär lika lång som alla "Sagan om Ringen"-filmerna TSM..
Gååånger 10 000 typ..^^
Men hur som helst, sammanfattat, jag skrattar mycket dagligen..
Men det finns helt ärligt inte NÅGON som klår stunderna
jag har tsm med min familj..
Jag, vi, skrattar tills allas ögon rinner, tills allas magar gör ont, tills ingen får luft mer..
Och det är UNDERBART!
Vi är en rätt speciell familj..
Och klart vi har våra dåliga dagar vi med..
Men när vi har bra?
Jisses, då är dom bra.. :)

Så, skratt?


Jäpps, det kopplas väldigt snabbt till dom dagarna vi spenderar tsm..
Som tex, idag! :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0